30 Temmuz 2011 Cumartesi

Summersong (The Decemberists)

Yazmadığıma dair şikayetler almaya başladım. Aslında yazacak çok şeyim var, ama paylaşmayı istemediklerim var arasında. Hayatımda ilk defa 'bunlar da bana kalsın' diyorum sanırım. Musmutluyum ben de, başkalarının tabir ettiği şekliyle. Dertlerim azaldı yada değişti en azından ve ben uzun zamandan sonra yalnız olmadığım, alışkanlıklarımı geride bıraktığım, reçel yaptığım ve balkonda uyuyakaldığım bir yaz geçiriyorum. Mesela Varolmanın Dayanılmaz Hafifliği balkonda elimden düşüyor, babam gelip uyandırıyor beni. Yatağa dönüp yastığıma sarıldığımda, umutsuz değilim. En fazla bir hafta ilerisini düşünerek yapıyorum planlarımı, evren önüme engel çıkaracak olursa, bu sefer hayalkırıklığı olmayacak elimde.

Zor olan geçmişte yaşamak değil çünkü, şimdiye kendini vermek.

dinle.

Hiç yorum yok: